Обговорення Зворотній зв'язок
Історія CityScale: від ігор до реальності.
15.04.2025
Продовжуючи тему народження проекту, хочемо розповісти про те, як все почалось.
На створення CityScale нас надихнуло захоплення комп'ютерними містобудівними стратегіями. А конкретно - Caesar III.
Цікаво, що ми мали версію гри, як була локалізована GSC Game World. Так-так, тією самою GSC Game World, що пізніше створили власні Козаки та S.T.A.L.K.E.R. Чомусь про цей факт своєї історії засновники компанії не згадують. Можливо, це було не зовсім офіційно.
Повертаючись до нашої історії. Ідея була у тому, щоб перенести простоту ігрових інструментів, які дозволяли створювати і керувати віртуальними містами, у реальне світ. Тим самим спростивши оцінку якості та вартості життя при виборі місця для житла та плануванні міст.
Спочатку була думка, що якісна візуалізація і механіка вирішать, якщо не всі, то більшість проблем. Але згодом стало зрозуміло, що головна проблема у відсутності даних, відкритих даних. Саме тоді ми почали змінювати фокус на їх відкриття.
З того часу ми підготували чимало цікавих наборів відкритих даних, однак ще більше - чекають свого часу на публікацію. Тому на цей рік ми запланували оновлення розділу відкритих даних, розраховуючи на і вашу підтримку.
Попередня: Чергова річниця CityScale.
Інші публікації.
blog comments powered by Disqus